Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zoobel | użytkownik

imię i nazwiskoMarek adresBydgoszcz zarejestrowany29.04.2009 @11:23:04 ostatnio na stronie23.08.2012 @10:51:30

tak, przyznaje, jestem amatorem... w sumie, nawet do amatora jeszcze mi daleko....

dopiero zaczynam moja przygodę z aparatem... uczę się fotografować... nie tylko na udanych/nieudanych zdjęciach... staram się zdobyć jak najwięcej wiedzy teoretycznej... obycia z aparatem, wprawnego oka etc zdobywa się z czasem i ilością zrobionych zdjęć....

*) _DOCENIAM_ krytyczne - nawet bardzo krytyczne oceny i komentarze....

*) _OCZEKUJE_1_ porad i uwag od ludzi, którzy wiedzą więcej ode mnie... wskazówek technicznych etc...

*) _OCZEKUJE_2_ od innych przynajmniej opisu zdjęcia, najlepiej EXIF'a albo opisania czym było robione i na jakich nastawach... uważam, że z tych informacji można się wiele nauczyć...

*) _STARAM SIĘ_, aby moja galeria była różnorodna, zatem nie przekreślajcie mnie od razu, bo mam pare zdjęć kwiatków....

*) _SZUKAM_ cały czas tematyki i techniki zdjęć, w której będę czuł się najlepiej... wynikiem moich poszukiwań jest prezentowana tutaj galeria...

*) _SZANUJE_ digart i ludzi tutaj zgromadzonych, dlatego nie będę wrzucał tutaj wszystkich moich zdjęć i czekał na rewelacje albo mając nadzieję, że "może komuś się spodoba" - przechodzą one na prawdę surową selekcję - np z ~300 zostaje jedno...

*) _NIE_UZNAJE_ akcji odwetowych, komentarzy z niską oceną - bez uzasadnienia, albo "bo mi się nie podoba", bo ja uważam... etc



serdecznie pozdrawiam moich towarzyszy broni, którzy mnie wspierają, krytykują a często nawet szydzą.... a dzięki którym zaczęła się moja fotograficzna przygoda......

http://hexxx.digart.pl/ a.k.a. Nicefor
http://zdzieli.digart.pl/ a.k.a. Żelisław


Dziękuję i całuje najpiękniejszą i najważniejszą osobę w moim życiu http://averse.digart.pl/, która uwieczniła mnie na tymże zdjęciu: http://www.digart.pl/praca/3848493/attendre.html L.Y.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty22 komentarze1168 posty na forum1

komputer / sprzęt
Panasonic Lumix DMC-FZ50, Zenit 12XP

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~puchaty002    02.06.2009 @20:02:52
ciekawy komentarz, do mniej ciekawej fotografii. z oceną się nie zgadzam, ale zaimponowałeś mi wyobraźnią, miło jak ktoś "kreatywnie krytykuje" Twoje prace.
_______
"celebruj to, czego chcesz być godnym"
~puchaty002    02.06.2009 @19:01:22
napisz coś co warto czytać, to zostawię.
_______
"celebruj to, czego chcesz być godnym"
~voroska    31.05.2009 @14:04:04
haha...nie ma to jak wprawne oko niedlugo, szukam czegos co by nie bylo " za trudne" dla mnie no i nie mam ostatnio za wiele czasu niestety... a powiedz gdzie mozna obejrzec te prace, ktore tej ostrej selekcji nie przeszly? swietny pomysl z ta rzeznia, lubie takie klimaty i juz sie nie moge doczekac efektow milej niedzielki
~voroska    31.05.2009 @13:10:18
Dzieki to albaquerique (po polsku chyba morela) na blacie kuchennym i powiem Ci, ze nie moge sie na ta stacje przekaznikowa napatrzec... jak dziwnie sie czasem rzeczy kojarza pozdrawiam serd.
-czarodziejoz    31.05.2009 @10:16:09
pięknie dziękuję
życzę udanego dnia
pozdrawiam
~slash1968    29.05.2009 @20:36:32
no fakt..szału nie ma na tej focie, ale niedociągnięcia świadczą o tym, że robi je człowiek a nie maszyna ...dzięki za dobre słowo pozdrawiam i zapraszam ponownie )
_______
So understand
Don't waste your time always
Searching for those wasted years
Face up... make your stand
And realise youre living in the golden years
~goslawaa    29.05.2009 @11:33:48
oczywiście że z zachwytu
_______
zapraszam, każda opinia mile widziana :D
~Zbyszek2    29.05.2009 @10:53:18
cała przyjemność po mojej stronie
miłego oglądania
~tandetaa    29.05.2009 @10:06:15
staram sie jak moge. pozdro :D
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
-czarodziejoz    29.05.2009 @08:08:53
pięknie dziękuję za wizytę i za ocenę, pozdrawiam serdecznie i polecam się miłej Twej pamięci
~Wierzba17977    28.05.2009 @23:12:32
Ok ja jestem za Puki co mam wakacje wiec może być Zwała bedzie jak wszyscy naraz wrzucimy na digarta "splamioną" ściane
~Wierzba17977    28.05.2009 @22:42:08
Nom Woo mi mowił że planujecie i chetnie pojade. Tylko najlepiej w week& rano Tam jest las wiec chetnie bym pojechał powiedzmy o 6 rano. Co myślisz?
~kyarii    28.05.2009 @21:13:50
ładniej nie da sie juz skomentowac.
~Wierzba17977    28.05.2009 @20:40:28
Nie zauważyłem że nie ma ocen Pozdrawiam
~sygnatura    27.05.2009 @08:34:23
no to obserwujmy się wzajemnie
~Lisena    27.05.2009 @01:22:46
Uprzejmie dziękuję za jakże sympatyczny komentarz :}
A co takiego spodobało Ci się w mojej pracy? :}
Pozdrawiam ciepło :} Lisa
~inTheevening    27.05.2009 @00:16:38
~inTheevening    27.05.2009 @00:16:09
~Veronica81    26.05.2009 @20:13:40
)))))
~Veronica81    26.05.2009 @20:12:13
No dokladnieNie znosza sie nawzajemTo bardzo powszechne!)
~Veronica81    26.05.2009 @20:11:22
No ok danske Mafija nie jest Ci obca widzePozdrawiam i powodzenia w dalszym fotografowaniu
~Veronica81    26.05.2009 @20:07:02
My mieszkamy na Jutlandii, a dokladniej Esbjerg i zamierzamy wyprowadzic sie gdzies gdzie sa wieksze mozliwosci. Troche bujniejsze zycie
Biorac pod uwage Tvoje owczesne miejsce zamieszkania musiales rzeczywiscie sie zachwycic Dania, mam na mysli Lyngby , w ogole Zelandia!Wow...tam jest boskoooA Mentalnosc ludzi naprawde bardzo uspokajaCo do samej Kopenhagi jest piekna ale bardzo niespokojna..bynajmniej na Nørrebro
~Veronica81    26.05.2009 @19:57:43
No no...Wiesz, mysle ze masz racje choc uwazam tez ze bierzesz to wszystko zbyt powaznieNo z tym drogim to wybacz...moze ja sie za bardzo wyluzowalam w tak wyluzowanym kraju w jakim mieszkamCzasem z uwagi na jezyk ma sie ochote wracac do Polski
~Veronica81    26.05.2009 @19:50:05
uuu..ale mi dosoliles drogi Marku...Coz, to tylko zdjeciapozdrawiam
~inTheevening    26.05.2009 @18:19:07
acha chce jeszcze dodac że podoba mi sie to co robisz. odpadaja tylko te roslinki i kotek ( jesli chodzi o mnie tylko i wylacznie)
pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt